Case study

Samen met partner VertilinQ heeft WebIQ voor Dstrezzed een compleet concept neergezet. Hierbij zijn we gestart met een nieuwe webshop met maatwerk koppeling aan hun ERP. Daarna zijn ook Dstrezzed winkels en de nieuwe shop-in-shops aangesloten.

01New Retail

Het management van Dstrezzed ziet volop kansen in ‘New Retail’. Nieuwe samenwerkingsmodellen met retailers, verticalisering van het merk en customercentric-management in een eigentijds en innovatief bedrijfsmodel. VertilinQ ondersteunt vanuit consultancy de veranderingen van de dagelijkse business en begeleidt het merk een technologisch gedreven onderneming te worden. Vanuit technologie via het platform rationeel aangestuurd, brand values aangestuurd vanuit de emotie dat mode zo kenmerkt. Ieder channel waar de Dstrezzed Gent shopt wordt in de komende jaren in de volle breedte als verkoopkanaal ingezet.

galerij
02Van klassiek wholesale naar verticaal

Zoals vele merken is Dstrezzed gestart vanuit het klassieke wholesalemodel. Bij de professionele retailers en marketplaces ontstaat vraag naar samenwerkingsverbanden in nieuwe en eigentijdse partnerships. 2B bedrijfsmodellen aangestuurd vanuit het 2C principe. Zowel in de eigen store en webshop als in de verticale concepten bij de 2Bpartners. Helder in de afspraken over te realiseren KPI’s, modern aangestuurd vanuit het platform. En congruent in marketing passend bij de Dstrezzed Gent.

quote
Klant aan het woord

Wij vragen onze klanten om een korte quote over onze samenwerking. Als je die hier nog niet ziet, dan komt deze binnenkort!

Head of Retail & E-commerce
Deel deze case