Case study

Dit mooie merk met een sterke identiteit is al jaren niet meer weg te denken bij WebIQ. In de vele jaren van samenwerking hebben we steeds de vernieuwing opgezocht door nieuwe designs en het implementeren van nieuwe technieken.

01Online verlengstuk

Bij NZA New Zealand Auckland weten ze heel goed dat hun online aanwezigheid een verlengstuk is van de identiteit die ze als merk hebben. Dit betekent dat het bij NZA niet alleen draait om de online sales, maar ook het uitdragen van de visie en het "gevoel" dat past bij een merk zoals NZA.

Dit betekent dat we met enige regelmaat samen met NZA een nieuw design maken dat weer aansluit op bijv. de nieuwe collectie of waarbij er op technisch vlak weer gemoderniseerd wordt. Door continue te blijven vernieuwen zorgt NZA er voor dat ze zowel online als offline altijd bij de tijd zijn.

galerij
galerij
galerij
02Techniek vs. esthetiek

Om het NZA gevoel online een plek te kunnen geven maken zij gebruik van van WebIQ's ShopIQ. Een allesomvattend systeem waarin NZA zelf de mogelijkheid heeft om alle content van de webshop, van producten tot visualisaties, zelf te beheren. Betalingen worden geautomatiseerd afgehandeld met een MultiSafePay koppeling, terwijl de voorraad met het externe warehouse gesynchroniseerd wordt met een koppeling met FashionPartner.
Tot slot kan NZA al hun klanten altijd bereiken met gerichte marketing dankzij de realtime koppeling met Mailchimp.

quote

NZA wil altijd blijven doorontwikkelen waardoor we continue kunnen blijven werken aan vernieuwing. Dat maakt NZA volgens mij zo sterk in hun online aanwezigheid.

Account Manager
Klant aan het woord

Wij vragen onze klanten om korte quote over onze samenwerking. Als je die hier nog niet ziet, dan komt deze binnenkort!

Marketing Executive
Deel deze case