De evolutie van content: Interactieve 3D foto's

Om een brug tussen online en offline te slaan hebben WebIQ en Studio Mambeau een nieuw product ontwikkeld: Interactieve 3D foto's. Studio Mambeau maakt het beeldmateriaal en WebIQ zorgt voor een probleemloze integratie in webshops. De consument bepaalt zelf hoe lang en vanuit welke hoek hij online producten en kleding bekijkt. De offline ervaring van iets vasthouden en beleven wordt op deze manier steeds verder benaderd.

Bij interactieve 3D foto's wordt vaak gedacht aan exclusieve items, welke een exclusieve presentatie verdienen, maar juist bij de presentatie van kleding stelt de consument steeds hogere eisen. Slechts een paar afbeeldingen van de voor- en achterkant van een kledingstuk worden steeds minder als afdoende gezien. De online "appearance" draagt bij aan het vertrouwen dat een merk krijgt van de consument en interactieve 3D foto's dragen bij aan dat imago.

Voorbeelden van exclusieve items zijn bijvoorbeeld de Speaker2Go van Loewe, welke hieronder getoond wordt. Er zijn voldoende zaken die uw tijd en aandacht vragen, daarom is de workflow van het plaatsen in uw webshop "ondernemer vriendelijk". Wanneer WebIQ uw webshop heeft gemaakt hoeft u online alleen de foto's goed te keuren en ze staan met het juiste artikelcode prijs en omschrijving online.

macbook